Allt är inte mat

Normalt brukar ni se en massa matbilder och recept på denna blogg. Kvällens inlägg får bli ett som faktiskt ger mig möjlighet till att hålla på med mat ännu mer i framtiden. De flesta av er vet att jag arbetar som vinimportör. För ca 9 månader sedan vann jag en offert mot Systembolaget och i morgon kommer den att börja säljas på ordinarie sortiment. Det tog bara åtta år att nå dit. Under veckan har det dykt upp en hel del fina recensioner. Men i slutändan är det personen/personerna som provar vinet som betyder något. Och vad dom tycker om vinet. Om ni frågar mig om hur vinet, kommer jag givetvis säga att det är fantastiskt. Men jag är part i målet. Det enda sättet är faktiskt att prova det själv och bilda en egen uppfattning. Ha en bra kväll. /Massimo
 
 
 

Kommentera inlägget här :