När jag i fredags kväll...

...gick förbi Café Milano. Såg jag Stoffe i fönstret. Hm.. Tänkte jag, måste gå in. Café Milano mitt i Kungsan har härbererat mången kändis och även mig och mina kompisar under åren. Tyvärr har man inte hunnit med att gå ut så ofta som man vill. Här får man ett hemtrevligt bemötande och italiensk mat. För mig känns det lite som om att komma hem. Men det kanske blir så när man känner Mele och hans gäng. Först trodde jag att Stoffe, som tidigare har jobbat här i många år, jobbade lite exra. Stoffe var till alldeles nyligen ansvarig för Zink restaurang, men......
Om vad som hände överlåter jag till Stoffe. Men skoj var det att se Mele och Stoffe tillsammans. Och duktiga på vin är dom också. Man behöver inte vara sommelier för att kunna vin. Här en liten bild på denna aftonimage41